انتخابات

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 995649

طرح رمز ارز ریال در بانک مرکزی جمهوری اسلامی جای تاسف عمیق غفلت مقامات پولی از توطئه جدید در قالب یک طرح خارق العاده در بخش غیرمولّد و مجازی است و در راستای مالی- پولی سازی بخش حقیقی اقتصاد است.

برخی درباره صحّت این چند جمله تردید کنند لذا جهت پی بردن به صحت این گزاره ساده ترین دلیل را ارائه می دهم. توجه شود که آن روزی که اولین بار اولین رمز ارز ابداع شد چه کسی طالب و مشتری آن بود و به چه دردی می خورد؟

اصولاً کدام بازار و کدام معامله گر از وجود ذی منفعت آن و محل خرج آن اطلاع داشت؟ و کدام فروشنده ای حاضر بود این پول کاذب و بی پشتوانه قانونی و پا در هوا را بجای مثلاً دلار یا یورو بپذیرد.؟ جز اینکه طراحان این " سعر مجازی" خودشان بازارش را ایجاد و تقاضای کاذب آن را ایجاد کردند.! و از سیاست سوداگران مترف بازار یعنی" جا بینداز و راه بینداز" و سپس " راه بینداز و جا بینداز" استفاده کردند و این اغوای بزرگ را مانند مین کاشته شده در سنگر های ذخایر مالی و پولی آحاد مردم دنیا وارد کردند.

مین ضد نفر (آحاد مردم دنیا) و ضد تانک (نهادهای حقوقی و دولتهای صاحب پولهای صادراتی بی پشتوانه دلار آمریکا) که چاشنی انفجاری آن در دست بزرگترین بدهکار دنیا یعنی آمریکایی های صهیونیستی است و هر لحظه اراده کنند آن را منفجر و تمام دارایی طلب کاران را خاکستر می کند.

تجارب چند ساله اخیر نشان می دهد که چندین بار افت ارزش شدیدی داشته است. یک بیت کوین در یک لحظه ارزش آن تا نصف حتی کاهش یافت. چند نکته جالب توجه است:

اولاً در این شلوغ بازار اغواگر و کلاهبرداری صهیونیستی سِرور های خودشان فروش می رود و فروش تمام سخت افزارها سود هنگفتی نصیب آنها می کند.

ثانیا، بستر این مبادلات یعنی بلاکچین ها هم طراحی خودشان است و تحت کنترل آنهاست. لذا از فروش نرم افزارها نیز سود نجومی می بدند.

 ثالثاً تولید رمز ارزها هزینه محض برای همه تولید کنندگان است و از یک حجم مصرف انرژی برق و هزینه سنگین رمز ارزی خلق می شود که هیچ استفاده ذاتی ندارد هیچ پشتوانه قانونی ندارد و با یک اراده شیطانی مسلطین صهیونیستی بازار دار و ندار صاحبان این پول مجازی کاذب مانند باخت در قمار از دستشان می رود. لذا واقعاً مصداق دام دشمن و کمین دزدان سر گردنه برای غصب دارایهای مردم دنیا و طلب طلبکاران از آمریکا و صهیونیستهای جنایتکار است.

یکی از آثار بسیار وحشتناک آن هم بی اعتبار کردن حاکمیت کشورهای مستقل است. و به عبارت ساده تر راهی بسیار ساده برای سرنگونی کشورهاست. و نتیجه سلطه بر دنیا می شود. با نفوذ این توطئه خواننده اگر دقت کند با این کار صهیونیست ها "تهدید فروپاشی و سقوط آمریکا " را تبدیل به" سقوط دنیای اغوا شده و کشورهای مستقل و رقیب" می کنند و به منشور دانشوران و رهبران یهود برای سلطه بر جهان جامه عمل می پوشانند. فاعتبروا یا الوالباب .

از دیدگاه اقتصاد اسلامی و عقل و حتی مبانی متعارف علم اقتصاد، این جنس از پول(سعر) نه تنها حامل ارزش و یا ذات ارزش نیست بلکه یک خلق اعتبار است که خلق اعتبار نیز طبق فتوای برخی از مراجع معظم امامیه اکل مال به باطل است. برای این پدیده جعلی اقتصاد استعماری غرب برخی درصدد تعریف و تمجید بر آمده اند. مثلا گفته اند که می توان تحریم ها را دور زد. چون مبادی و مقاصد تراکنش ناشناس است. همانگونه که عرض شد:

اولاً طراحی بستر و فضای مبادله یعنی سازوکار بلاکچین ها در دست طراحان اصلی است.

ثانیاً با فرض این امکان مصداق طعمه خوش مزه برای صیدی است که صیاد در دام افکنده است. و موقتی است. به همین دلایل بالا چند کشور بزرگ خلق رمز ارز توسط بخش خصوصی را ممنوع کرده اند و در سطح محدود خود آن کشورها انجام می دهند ولذا با این تحدید در صورت تجربه سقوط ارزش سهم اندک این پول کاذب مانع از زیان هنگفت می شود و منافع حاصل از مبادله با پول حقیقی بر این زیان اندک غلبه خواهد داشت.

امام خامنه ای فرمود آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد. دقت فرمایید یکی از ستونهای اصلی سرپا نگهداشتن آمریکا صدور کاغذ بی پشتوانه دلار است. حرکت جهشی برای سقوط دلار در دهه اخیر آغاز شده و صهیونیسم جهانی فهمیده ولذا راه حلی این سقوط را دام رمز ارز ها قرارداد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.